3 Ağustos 2008 Pazar

istersem dünyayı değiştirebilirim!

Blogosfere dahil olalı henüz çok zaman geçmedi. Gayet de acemi olduğum söylenebilir. Ancak yine de aldığım tepkilerden belirli bir kitle tarafından takip edildiğimi söylesem sanırım abartmış olmam ki bu da beni gayet mutlu etmekte. Hatta en büyük takipçimin de Alper olduğunu bu hafta sonu öğrenmiş oldum. Yazıları o kadar dikkatli –ve sanırım defalarca- okumuş olacak ki en küçük ayrıntıları bile hatırlıyordu. Şaşırmadım desem yalan olur. Yazıların okunması konusunda beni paranoya noktasına sürükleyen ise bu hafta içerisinde okuduğum bir haber oldu.

Hatırlarsanız, önceki hafta kooperatif toplantısındaki gözlemlerimi ve rüşvet mevzuunu anlatmıştım. Bu hafta içinde gazetelere göz atarken ilginç bir haberle karşılaştım. Bizim belediye başkanı, habere göre, geçirdiği soruşturmadan sonra İçişleri Bakanlığı tarafından görevinden alınmış. İçişleri Bakanlığı’nın benim blogu takip ettiğini düşünmek elbette saflık olacaktır. Ama insan yine de bu tarz tesadüfî olaylarda kendine pay çıkarmayı ve dünyayı bir nebze olsun değiştirebileceği fikrine sarılmayı seviyor.

1 yorum:

sarper dedi ki...

"Son 6 ay içinde çeşitli yayın organlarına bu konuda haber konusu olan Yıldız"

Abi n'apmışsın, adamlar belediyeyi kapatıp Tuzla'ya bağlıyorlarmış senin yüzünden (: